Thursday, January 9, 2014

19 ?

hi , assalamualaikum .

Ya Allah , dah lama sangat tak post or update . then , aku tak percaya yang aku dah 19 .ouhh masih sempat nak say HAPPY NEW YEAR . i wish the best for this year :) in shaa allah .  2 bulan lagi masuk lha sem 2 . sekejap je . now aku sibok study . In shaa Allah . one day , boleh jadi "WEDDING PLANNER" cita cita aku dari sejak kecil lagi . aku ada idola , idola aku adalah Mr.sharhim khan . suka sangat stalker dia sebab nak jadi make up profesional macam dia . nak sangat ! okay , aku just nak lepas kan rindu kat blog . disebabkan aku cuti hari jumaat so tak ada benda nak buat tertibe rasa nak update blogger . yelah aku kan duduk johor cuti pun , jumaat , sabtu . ahad dah ada kelas . mula mula rasa bengang and bangang sebab ahad ada kelas . habis terlepas semua cerita nak nak MELODI . haha apa nak buat terima je lha hakikat .so , aku tak tunjuk pic aku yang semalam make up .
nampak lha juga lain kan ? haha ok lha dari tak ada . xD

okay , doa doa kan lha aku dapat kejar cita cita aku . in shaa allah . okay lha . bye :) see you in next story . okay  publish ! :)

1 comment :

Unknown said...

Aju ad blogger torbaik la haha