Thursday, March 27, 2014

- OKAY HI

so , aku nak cerita about myfriend .

I think this is sad story about me .


Muhammad zuhairi bin Hassan atau lebih dikenali  cemek . dia ni seorang yang sangat sangat happy boy and friendly . periang , pelawak kira bila lepak dengan dia memang best lha . happy je . then , bila aku susah dia selalu tolong . bila aku bosan sanggup lepak datang rumah aku . konon nak study group lha . haha cemek cemek . rindu kau sangat sangat . haha so kenapa aku panggil dia cemek ? sebab first day dia pindah sekolah aku . dia pendiam , tak banyak bercakap and paling kalakar muka dia macam nak nangis . haha then member member aku Tanya dia eh kenapa muka kau macam nak nangis ? haha seriously aku marah member aku . sebab aku kesian sangat dekat dia .sebab muka dia macam Nampak simpati .  hahaha padahal nothing pun . and sampai lha sekarang panggilan cemek tu kekal sampai sekarang . hahaha YA ALLAH kau saja lha yang tahu perasaan rindu aku terhadap sahabat aku ni ? kenapa eh ? now , aku rasa sunyi dia tak ada . kalau dulu . aku call dia . terus je dia dengan udin datang rumah aku , segala hal hal hati dan perasaan aku cerita kat dia . bila nak datang rumah aku mesti suruh aku siap kan makanan . hahaha kau ingat kau datang sebulan sekali ? setiap hari okay ? haha but , aku tak kisah pun . haha last yang aku ingat , time puasa I think 2012 kot kalau tak silap . kau datang lepak rumah aku . tiba tiba je dengan RXZ kau yang memekak gila babeng tu . haha dah lha masa tu aku nak keluar pergi beli baju raya . hahaha aku halau kau balik . then kau cakap kat aku sampai hati kau laaa buat aku macam ni . kau tak kesian ke kat aku yg tengah bosan ni . haha peduli apa aku ? then , bila aku balik shopping kau text aku bagi tahu yang cousin rapat kau meninggal masa tu kita form 5 kot , aku kenal cousin kau tu sebab kau pernah datang lepak rumah aku bawak dia . accident yang paling teruk kot sampai masuk metro . innalillah that time lha aku Nampak kesedihan kau . kau cite dengan aku yang kau rindu kan dia . kau cite apa yang selalu kau buat dengan dia . aku dengar pun sedih . lepas kita habis form 5 . masing masing buat hal sendiri ada yang kerja , study . then masa tu aku baru balik PLKN haha cuti sem kononnya . kau ngan udin berlanje aku mcd . masa tu , aku , kau , udin and nora . ya allah rindunya kat kau cemek . then masa tu aku janji ngan kau and udin bila aku dapat elaun plkn aku janji nak berlanja kau macam macam nak apa cakap je . hahaha kan ? kau ingat tak cemek ? kau ingat tak ? mesti lha kan tu yg kau tunggu tunggukan haha tapiiiii ??????????????????????????????? :’( kau dah tak ada cemek kau dah tinggalkan aku . kau dah pergi dulu dengan cepat . kau tinggalkan aku dengan kawan kawan yang lain . aku rindu kau doh . gila gila rindu . last kita borak pun kat wechat .aku dah tak ada tempat nak luah perasaan tak puas hati , perasaan sedih . cerita lawak aku . semua dah tak ada Cuma tinggal udin je . hmmm  awal tahun 2014 kau tinggal kan aku . aku minta maaf sangat sebab tak dapat datang hari kebumian kau sebab aku ada kelas . tak dapat nak balik. Rasa tak puas hati sebab tak dapat datang . rindunya Cuma tuhan saje yang tahu . aku tertibe teringat nak berlanje kau mcd , aku lupa kau dah tak ada . boleh pulak aku nak dial call number kau . ya allah . aku call udin , Tanya kau . udin cakap layla layla gila ke ? cemek dah tak ada . hmmm sedihnya . nak lepak dengan kau macam dulu , rindu nak tengok kau kacau minah minah yang lalu depan kau .haha rindu nak tengok reaksi lawak muka kau . rindu nak dengar kau nyanyi  rindu nak tengok kau kacau dayah bom . haha semua yang kau buat aku rindu . sangat sangat ! Cuma sekarang aku Cuma dapat sedekah kan al-fatihah sahaja kat kau , bila aku rindu kat kau . hmm :’( YA ALLAH SEMOGA ROHNYA BERADA DI KALANGAN ORANG ORANG YANG BERIMAN . IN SHA ALLAH .  cemek kau tak ada yang kedua , tak ada siapa yang boleh tiru gaya kau yang sangat lawak tu . I love you friends ! you are the best friend in world thanks for everything . thanks for all so much !! ARWAH ZUHAIRI BIN HASSAN :’(   :* 

No comments :